bebisar

Sitter hos min syster och har precis pratat i telefon med en av mina närmsta vänner. Hon blev precis moster, så vi kom in på samtalsämnet barn. Jag har aldrig varit en barn människa, inte velat skaffa barn ingenting. Men nu, kan inte förstå varför jag inte ville ha ett barn? Det är väll klart jag vill!! Om jag skulle få välja skulle jag vilja ha en son, men skulle jag få en flicka skulle det såklart inte göra något, det hade varit mitt barn, och jag hade gett henne/honom så mycket kärlek!

Men först av allt ska jag ta studenten, jobba några år, få göra saker jag vill få gjort innan jag är "fast" och har någon mer än mig själv att tänka på. Kan man uttrycka sig med att säga fast? Jag gör det iallafall för jag hoppas att dom flesta förstår vad jag menar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback